Transformation of historical preconditions of esthetic and philosophical knowledge of advertising activity
- Authors: Stepanova OS1, Chuvaeva EV1, Stepanova OS1, Chuvaeva EV1
-
Affiliations:
- Issue: Vol 12, No 7-8 (2012)
- Pages: 62-64
- Section: Articles
- URL: https://aspvestnik.ru/2410-3764/article/view/25517
- DOI: https://doi.org/10.17816/2072-2354.2012.0.7-8.62-64
- ID: 25517
Cite item
Full Text
Abstract
In the article the transformation of historical preconditions of aesthetics and philosophy knowledge of advertising activity is considered. The analysis explains the notion of the advertising activity content in modern contradictory space of technogenic civilization.
References
- Бодрийяр Ж. Система вещей. - М.: РУДОМИНО, 2001. - С.213.
- Беркли Д. Философские замaетки. - М.: Мысль, 1978. - 171.
- Борисова Т.В. Цивилизационные основания гламура: опыт философской рефлексии / Вестник Самарского государственного университета , 2012. - № 5(96). - С.71-77.
- Степанова О.С. Власть виртуальных образов / Аспирантский вестник Поволжья, 2011. - №7-8.- С. 56-59.